1.9.12

Συμπτώματα - Σημάδια Εγκυμοσύνης

Η εγκυμοσύνη είναι μια κατάσταση και μια διαδικασία μοναδική και ανεπανάληπτη! Και δεν το λέω μόνο με την στερεότυπη έννοια, ότι δηλαδή είναι ότι πιο ωραίο συμβαίνει στη ζωή μιας γυναίκας. Το λέω κυρίως με την έννοια ότι η κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορετική ακόμα και αν μιλάμε για εγκυμοσύνες της ίδιας γυναίκας. Το σώμα αντιδρά διαφορετικά κάθε φορά στον νέο πολυπόθητο ''κάτοικο''.


Πολλές κοπέλες που είναι στην προσπάθεια αναρωτιούνται αν υπάρχουν συμπτώματα ή σημάδια που μαρτυρούν την πραγματοποίηση του πολυπόθητου ονείρου πριν καν η καθυστέρηση της περιόδου κάνει την εμφάνισή της. Γνωρίζω πολύ καλά ότι υπάρχουν αρκετές φίλες εκεί έξω, που μετά την πάροδο των γόνιμων ημερών ή την εμβρυομεταφορά, αγωνιούν για 14 ολόκληρες μέρες και προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν το σώμα τους, να το αφουγκραστούν, να το διαβάσουν με την ελπίδα ότι αυτό το μήνα τα κατάφεραν. 

Ήμουν τυχερή σε αυτό το κομμάτι. Και στις τρεις εγκυμοσύνες μου είχα συμπτώματα, άλλοτε εντονότερα και άλλοτε ασθενέστερα. Ξέρω ότι πολλές φορές η έντονη επιθυμία επηρεάζει την κρίση μας και οργιάζει την φαντασία μας. Για το λόγο αυτό, μόνο η εξέταση της β χοριακής είναι εγγύηση για την ύπαρξη ή όχι εγκυμοσύνης. 

Και κάτι άλλο: μη μπαίνετε στην διαδικασία της σύγκρισης! Επειδή η φίλη σας αισθάνθηκε αυτό ή εκείνο ενώ εσείς όχι, δεν σημαίνει ότι είστε ή δεν είστε έγκυες. Επίσης, κλείστε τα αυτιά σε αυτούς που τα γνωρίζουν όλα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι στις πρώτες δυο εγκυμοσύνες μου που δυστυχώς κατέληξαν σε αποβολή, είχα πολύ έντονα συμπτώματα από πολύ νωρίς. Στην τρίτη εγκυμοσύνη μου που τελικά μου χάρισε την κόρη μου, τα συμπτώματα ήταν πάρα πολύ ήπια. Το τι είχα ακούσει δεν λέγεται! Και δεδομένου ότι έφερα την ψυχολογία μιας γυναίκας που είχε χάσει δυο μωρά....ε δεν ήταν και ότι καλύτερο να ακούω πως όσα περισσότερα συμπτώματα τόσο καλύτερη και ασφαλέστερη εγκυμοσύνη. Και όμως, αυτή η εγκυμοσύνη με τα ήπια, σχεδόν ανεπαίσθητα συμπτώματα οδήγησε στην γέννηση της μοναδικής ταλιμπανούλας μου!! 

Πέρα από τα συμπτώματα που διαφέρουν από εγκυμοσύνη σε εγκυμοσύνη, έχετε υπόψη σας ότι διαφέρει και ο χρόνος εμφάνισής τους. Στις δυο πρώτες εγκυμοσύνες τα συμπτώματα έκαναν την εμφάνιση τους περίπου μια εβδομάδα πριν την ημερομηνία που περίμενα περίοδο και μέρα με την μέρα γίνονταν όλο και πιο έντονα. Αντίθετα στην τρίτη εγκυμοσύνη μου, κάποια συμπτώματα άρχισαν να αχνοφαίνονται μόλις δυο με τρεις μέρες πριν την αναμενόμενη περίοδο.

Κάποια κοινά συμπτώματα που αντιμετωπίζουν γυναίκες σε ενδιαφέρουσα είναι τα κάτωθι:
  • έντονη κόπωση ή/και υπνηλία: και ξαφνικά νιώθετε τόσο κουρασμένες, ακόμα και μέρες που είναι εντελώς χαλαρές. Είναι απόλυτα φυσιολογικό! Ο οργανισμός έχει ήδη αρχίσει να δουλεύει για δυο, ο χορός των ορμονών έχει ήδη ξεκινήσει (ιδίως της προγεστερόνης) και εσείς απλά δεν το γνωρίζετε ακόμη.
  • συχνοουρία: κάποιες γυναίκες έχουν συχνοουρία από πολύ νωρίς. Ουσιαστικά πρόκειται για την επιθυμία να επισκεφτείς την τουαλέτα και όταν τελικά πας διαπιστώνεις ότι ουσιαστικά υπάρχουν μόνο λίγες σταγονίτσες. Οφείλεται στο γεγονός ότι τα νεφρά δουλεύουν περισσότερο για να φιλτράρουν τα αυξημένα υγρά του σώματος. Προσωπικά ποτέ δεν παρατήρησα συχνοουρία σε τόσο αρχικό στάδιο. Αργότερα στην διάρκεια του πρώτου τριμήνου ναι, άλλα όχι τόσο νωρίς ώστε να το θεωρήσω σύμπτωμα.
  • αύξηση καρδιακού ρυθμού: η καρδιά δουλεύει ακατάπαυστα προκειμένου να στείλει αίμα σε εναν οργανισμό που πλεον δουλεύει για δυο! Αυτό το σύμπτωμα το είχα, και μάλιστα σε υπερβολικό βαθμό!
  • ζαλάδες και ανακατωσούρες με ή χωρίς εμετούς: κάποιες γυναίκες ιδίως τις πρωινές ώρες ταλαιπωρούνται από ζαλάδες και ανακατωσούρες.
  • αύξηση θερμοκρασίας σώματος: η αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος είναι ένα από τα λεγόμενα ασφαλέστερα σημάδια εγκυμοσύνης. Το σύμπτωμα αυτό γίνεται αντιληπτό κυρίως από γυναίκες που χρησιμοποιούν ως τρόπο υπολογισμού των γόνιμων ημερών τους την θερμομέτρηση. Η θερμοκρασία του σώματος ανεβαίνει κατά την διάρκεια της ωορρηξίας. Αν επιτευχθεί εγκυμοσύνη, η θερμοκρασία παραμένει αυξημένη, ενώ αντίθετα αν δεν επιτευχθεί επανέρχεται σε φυσιολογικά επίπεδα. Προσωπικά, επειδή ποτέ δεν με βόλεψε αυτή η μέθοδος υπολογισμού των γόνιμων, σε καμιά εγκυμοσύνη δεν αντιλήφθηκα το σύμπτωμα αυτό.
  • αλλαγές στην διάθεση κυρίως νεύρα, κατάθλιψη, ψυχικό βάρος: υπεύθυνες οι ορμόνες που λέγαμε πριν! 
  • κράμπες ή αλλιώς τσιμπήματα - τραβήγματα χαμηλά (είτε δεξιά, είτε αριστερά είτε στο κέντρο της κοιλιακής  χώρας) που εντείνονται όταν κάνετε κάποιες κινήσεις ή όταν φταρνίζεστε ή βήχετε. Ουσιαστικά πρόκειται για πονάκια που δημιουργούνται κατά την διάρκεια εμφύτευσης του γονιμοποιημένο ωαρίου στην μήτρα. Για τον δικό μου οργανισμό ένα σύμπτωμα που με συντρόφευσε και στις τρεις εγκυμοσύνες μου! Έβηχα επίτηδες για να δω αν πονάω και αν πόναγα έκλαιγα από την χαρά μου (κλινική περίπτωση λέμε...)
  • έντονη όσφρηση: η όσφρηση εντείνεται σε τέτοιο βαθμό που μπορείτε να μυρίσετε το γύρο του ψητοπωλείου δυο οικοδομικά τετράγωνα παρακάτω! Άλλο ένα σύμπτωμα που μου έφερνε δάκρυα ευτυχίας στα μάτια!!
  • στήθος: μπορεί να είναι πρησμένο, πιο βαρύ και να πονάει αλλά πολλές γυναίκες έχουν το σύμπτωμα αυτό και όταν περιμένουν περίοδο. Επίσης σε κάποιες γυναίκες φαίνονται εντονότερα οι φλέβες, οι θηλές είναι πιο ευαίσθητες και γίνονται πιο έντονα τα εξογκώματα που υπάρχουν σε αυτές γνωστά και ως εξογκώματα Μοντγκόμερυ.  Το διαφορετικό που είχα παρατηρήσει σε μένα, ήταν ότι ενώ στην περίοδο με πόναγε το στήθος μου γενικά, στις δυο πρώτες εγκυμοσύνες ο πόνος ήταν πιο έντονος από αυτόν της περιόδου και εστιαζόταν κυρίως στα πλάγια του στήθους συν μια μικρή ενόχληση στις θηλές. Επίσης γενικά αισθανόμουν το στήθος μου πιο βαρύ. Αντίθετα, στην τρίτη εγκυμοσύνη μου, το στήθος δεν επηρεάστηκε καθόλου!
  • αυξημένα κολπικά υγρά
  • σταγόνα αίματος: πολλές γυναίκες βλέπουν μια σταγόνα αίματος στο εσώρουχο τους και την μπερδεύουν  με την περίοδο τους. Μόνο που τελικά η περίοδος δεν έρχεται. Η σταγόνα αυτή προκαλείται από την εμφύτευση του εμβρύου στην μήτρα. Προσωπικά μόνο στην τρίτη εγκυμοσύνη μου το είχα.
  • πονοκέφαλοι: πολλές γυναίκες που σε λίγες μέρες ανακαλύπτουν ότι είναι έγκυες, παραπονιούνται για πονοκεφάλους. Οι πονοκέφαλοι προκαλούνται από την αύξηση της αρτηριακής πίεσης.

  • δέρμα, μαλλιά: επηρεάζονται και αυτά από το χορό των ορμονών. Το πώς είναι διαφορετικό σε κάθε εγκυμοσύνη. Προσωπικά στην πρώτη εγκυμοσύνη γέμισα σπυράκια στο πρόσωπο που δεν είχα ποτέ και τα μαλλιά μου δεν χτενίζονταν με τίποτα , ενώ στην δεύτερη και στην τρίτη τόσο το δέρμα όσο και τα μαλλιά ήταν υπέροχα!
  • καθυστέρηση περιόδου: και βέβαια το πιο πολυπόθητο σύμπτωμα! 

39 σχόλια:

  1. Καλησπερα!!! θελω την πολυτιμη βοηθεια σας. εδω και 5 μερες εχω πονους χαμηλα στην κοιλια κ λιγο πιο εντονους μια δεξια, μια αριστερα.επισης με πονα λιγο το στηθος μου. με περιοδους 04/12 και 02/01 και ελευθερες επαφουλες. υπαρχει ενδεχομενο να εχουμε μπεμπουλινι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα.Θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ κάτι.Η τελευταία μέρα περιόδου ήταν στις 20/12 και η τελευταία στις 21/12/12.Έχω έντονη συχνουρία, και μικρά τσιμπηματακια μία στην αριστερή και άλλες φορές στη δεξιά ωοθήκη.Να αρχίζω να ανησυχώ για το ευτυχές γεγονός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ...εχω προβληματιστειι!! Καλυτεραα στον γιατρο σου κ το ευτυχες γεγονος να πραγματοποιηθει.....:-) Καλα αποτελεσματα..

      Διαγραφή
  3. Γεια σας. θα ηθελα να κανω μια ερωτηση. Υπαρχει περιπτωση να ειμαι εγκυος ενω ειχα επαφη 2 μερες πριν αδιαθετησω? εχω καθυστερηση 6 ημερων αλλα φοβαμαι να κανω τεστ γιατι ο κυκλος μου δεν ειναι τοσο σταθερος εχει αποκλιση 2-3 μερες και δεν θελω να απογοητευτω.Θα το εκτιμουσα αν μου απσντουσατε γιατι βλεπω πραγματικα ποσο σεβασμο και υποστηριξη δειχνετε σε ολα τα κοριτσια που ζητουν την βοηθεια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια και εσενα!! Δεν εχω ξανακουσει να κανεις σεξ πριν αδιαθετησεις κι να μινεις εγκυος ...!!!! Δεν ξερω..μπορει να γινεται ομως γιατι ο οργανισμοςεχει αρχισει την διαδικασια για να αποβαλλει αιμα...!! Επειδη κ εγω ιδικγ δεν ειμαι.........!! Καλυτερα να επιακεφτεις κανα γυναικολογο!!Οτι θες να μινεις εγκυος η οχι....ευχομαι να πραγματοποιηθει!!!!:-) εμεις χαιρομαστε που βοηθαμε!!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα υπάρχει κανείς σε αυτό το forum;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαμβανω πολλα σχολια αλλα και ακομα περισσοτερα μηνυματα στο inbox μου όπου δινετε πληροφοριες οπως ημερομηνιες περιοδου, επαφων κλπ.
    Θα ηθελα να τονισω οτι ΔΕΝ ειμαι γυναικολογος, μια γυναικα ειμαι οπως και εσεις που απλα ξερει τον δικο ΤΗΣ κυκλο καλα και τιποτα παραπανω. Για τον λογο αυτο θεωρρω παρακινδυνευμενο να απαντησω σε ερωτησεις του τυπου ''ειμαι εγκυος ή οχι''. Δεν θα το κανω ποτε γιατι πολυ απλα αφενος δεν γνωριζω τον καθε γυναικειο οργανισμο και αφετερου θα ηταν επικινδυνο.
    Επισης να θυμισω οτι δεν ειμαστε φορουμ εδω, ενα απλο μπλογκ ειναι οπως και τοσα αλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ τι ωραία και σωστά που τα περιγράφεις! Εγώ είμαι μια wannabe mammy και προσπαθούμε με τον άντρα μου εδώ και 2 χρόνια περίπου για μωράκι. Μακάρι να έχω κάποια στιγμή και εγώ αυτά τα συμπτώματα και ας υποφέρω, αρκεί να γίνω μανούλα! Ωραίο site!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι δεν δοκιμαζεται περισσοτερες φορες τις πιο γοννημες μερες του κυκλου σου????ευχομαι με ολη μου την ψυχη να μεινεις εγγυος..

      Διαγραφή
    2. dokimase re agapi na exeis epafh 2 meres meta thn periodo sou , an den to xeiw kanei , kanto
      kai otan oloklirwthei i praxh , katse me ta podia akoumbismena ston toixo se thesi katakorufo, min gelas , kanto

      Διαγραφή
  7. Για σας. Ειμαι μια 17χρονη κοπελα που νομιζω πως εχω μεινει εγγυος, επειδη την τελευταια φορα που μου ηρθε περιοδος ηταν στις 5 δεκεμβριου και τωρα ειναι 3 φεβρουαριου. δεν εχω ομως χρηματα να αγορασω ενα τεστ εγγυμοσυνης και βεβαια οταν εκανα σεξ ο συντρογος μου τελειωνε την δουλεια του μεσα μου. το στηθος μου πριν 2-3 εβδομαδες αρχισε να ποναει και να θελω να το ξυνω αλλα οχι πια, αυτες τις 5 τελευταιες μερες οταν σηκωνομαι το πρωι οτι και να τρωω ι να πιω αρχιζω να ζαλιζομαι δεν μπορω να κατσω ορθια και μου φαινεται πως θα κανω εμετο. Η περιοδος μου βεβαια δεν ηταν ποτε σταθερη αλλα δεν ξερω τι να κανω. μποριται να μου δωσεται μια απαντηση σας παρακαλω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρε ένα τεστ εγκυμοσύνης απο το hometest.gr που είναι φτηνά. Έχεις πολλές μέρες καθυστέρησης...Είναι πιθανόν να είσαι έγκυος.
    Θα έπρεπε να χρησιμοποιείς προφυλάξεις εάν δέν θες να μείνεις έγκυος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kalhspere hrtha se epafh me ton suntrofo mou tis gonimes meres kai twra eimai 6 meres prin apo thn periodo xthes to bradu ksupnhsa giati eixa ponous sthn koilia kai exw bgalei kai ena spuraki sto metwpo pou den eixa pote toso nwris prin thn periodo lete na einai sumptwmata egkumosunhs?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σας..θελω να κανω μια ερωτηση σχετικα με το αν υπαρχει περιπτωση να εχω μεινει εγκυος. Στις 2φεβρουαριου ειχα ελευθερη επαφη... οι γονιμες μερες μου ομως ξεκινουν απο τις 9φεβρουαριου και εχω σταθερο κυκλο.. Η περιοδος μου ξεκιναει στις 26. Εδω και τρεις μερες με ποναει το κεφαλι μου και νιωθω ανακατοσουρες στο στομαχι. Επισης σημερα το μεσημερι ημουν ζεστη κ δν ενιωθα και πλυ κλα. Μπορει να ειναι και απο το αγχος που εχω μηπως εχει γινει κτι. Υπαρχει περιπτωση να ειμαι εγκυος...;;;:Ο δεν θελω με τιποτα παντως γτ ειμαι 17χρονων ακομα και δεν ειμαι ετοιμη για κτι τετοιο. Θα ειναι προβλημα για την περιπτωση μου. Σασ παρακαλω αν μπορειται να μου απαντησετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γεια σας.. θελω κ εγω να κανω μια ερωτηση,.Ειχα ωορηξια στις 12/02 το ειδαμε σε υπερηχο .σημερα το πρωι ξυπνησα με εναν δυναο πονο σαν να με τρυπαγε με δυναμη στην περιοχη της κοιλιας στο κεντρο χαμηλα υπαρχει περιπτωση να εγινε εμφυτευση??????ευχαριστω πολυ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γεια σας...εχω καθυστερηση μονο 2 μερες αλλα εδω και 10 μερες με ποναει πολυ το στηθος μου κυριως στα πλαγια..εχει πρηστει κιολας πολυ.την προηγουμενη εβδομαδα με πονουσε η κοιλια μου κατω αριστερα.για κανα 2 ωριτσες..κανουμε προσπαθειες 3 μηνες τωρα..λετε?μηπως????θελω να παρω τεστ απο τωρα αλλα φοβαμαι μην απογοητευτω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημέρα σας. Καταρχήν ωραίο site..χρωματιστό με διάφορα θέματα, τέλειο.
    Προσπαθώ να μείνω έγκυος. Είναι η πρώτη φορά που προσπαθούμε με τον άντρα μου (γιατί τώρα έχω χρόνο να μπω στη διαδικασία)και γι΄αυτό ακολουθήσαμε μια εντατική διαδικασία γονιμοποίησης (μεταξύ μας τον τρέλανα).Πρώτη ημέρα περιόδου 13/2/2013. Από την 8η μέρα και μετά είχαμε επαφές ανά δύο μέρες. Το τεστ ωορρηξίας βγήκε θετικό 27/2/2013 (οπότε για τρείς ημέρες επαφές...σαν τα κουνέλια!!!). Εντωμεταξύ όταν έχω ωορρηξία πονάω απίστευτα αλλά ένεκεν ο σκοπός!
    Anyway έχω βγάλει κάτι σπυράκια στο μέτωπο και στα μάγουλα από το πουθενά (συνληθως βγάζω ένα δύο πρίν την περίοδο) και έχω πόνους τύπου περιόδου. Από τα όσα έχω διαβάσει, η εμφύτευση προσδιορίζεται περίπου 5 ημέρες μετά την ωορρηξία (επιβεβαιώστε μου αυτό, μπορεί να είναι ράδιο αρβύλα...). Τώρα περιμένω την 15/2/2013 να κάνω τεστ εγκυμοσύνης και έχω τρελαθεί από την αγωνία. What are the chances???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπερα,ειναι το πρωτο site που επισκεπτομαι και γραφω.Πρωτη φορα αυτον τον μηνα ειχα πολυ εντονη ωορηξια,με καφε υγρα κτλ.Στην αρχη τρομαξα αλλα μετα πηρα την γυναικολογο μου και μου εξηγησε.Το θεμα μου ειναι οτι τις ημερες της ωορηξιας μου ηρθα σε επαφη με τον συντροφο μου.Βεβαια τα συγκεκριμενα υγρα κρατησαν γαι περιπου 3ημερες πρεπει να πω και τωρα τελευταια μετα απο τις μερες εκεινες,μια βδομαδα σχεδον,εχω γαλακτωδη υγρα συνεχεια και τακτικους πονοκεφαλους μεσα στην ημερα.Γινετε αν ειμαι εγκυος να εμφανιστουν τοσο γρηγορα εστω καποια συμπτωματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα θέλω να ρωτήσω κάτι...έχω σεξουαλική επαφή με τον φίλο μου χωρίς προφίλαξη αλλά δεν εξπέρματονέι μέσα υπάρχει πιθανότητα να έχω μείνει έγκυος από τα πρώτα υγρά; Έχω καθίστερήση 4 μέρες,έχω συχνόουρια πονάει το στήθος μου αλλά έχω πόνους χαμηλά όπως τις μέρες που περιμένω περίοδο. Ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα!! Δεν αποκλειται να εισαι και εγκυος περιοδο μπορει να μη σου ηρθε λογω αγχους!! Θα προτειμουσα να παρες εναν τηλ το γιατρο σου!! Καλα αποτελεσμααταα καιι οτι επιθυμεις εσυ να γινει!!!:-)

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.3 ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΣΤΙΣ 10 ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥ.3 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ΠΗΡΑ ΤΟ ΧΑΠΙ.ΤΩΡΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ?ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΜΕΤΡΑΩ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ...ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρτάται απο τον κύκλο σου, πότε ήταν η τελευταία φορά που αδιαθέτησες; και ανά πόσες μέρες αδιαθετείς;; δεν καταλαβαινω τι εννοεις πως δεν ξερεις πως να μετρας τον κύκλο σου;; αν πχ ειχες αδιαθετησει στην 1/3, σε πόσες μέρες θα περίμενες πάλι περίοδο;; την 1/4;;; πιο νωρίς ή πιο αργά???

      Διαγραφή
  17. krataei 4-5 meres i periodos mou.ara irthe teli fevrouariou.28 meres einai o kiklos mou.twra koitousa kapoious mines pou simeiwna...nwritera apo tis 1 martiou pisteuw oti prepei na mou erthei i epomeni.to stithos m einai prosmeno,exw polla ugra,k i thermokrasia anevasmeni 37.4-36.9

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Geia sas tn teleutea mera ts periodos m ir8a s epafi m to agori m k teliose mesa m 2 fwres. Exoun perasi peripou 10 meres apo tote niw8w xalia kourasi upnilia ligi poni stin kilia k ligoures k tasi gia emeto .Uparxi periptosi na eimai egkuos I ola auta na einai apo to anxos mias anepi8imitis egkimosinis? Skeftomai na kanw test alla dn 3erw an einai nwris eseis t lete?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. geia sas 8a i8ela na kanv mia erwtisi o antras moy teliose mesa moy kai meta apo 3 meres moy ir8e periodos kai eixa poly mikri roh gia 2 meres kai tin triti mera kafe ygra tora exo ponoys peiodoy xoris na exo periodo kai koyrazomai poly tora kai exo ponokefaloys kai zalades

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. για σας θα ηθελα να κανω μια ερωτηση!γινεται μια γυναικα η οποια ειναι στις γονιμες ημερες της να μεινει εγκυος μονο και μονο απο προσπερματικα τα οποια ηταν σε εξωτερικη επαφη?το λεω επειδη εχω 20και μερες καθηστεριση και εχω καποια απο αυτα τα συμπτωματα!ισως να φταιει κατι αλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ναι παρακαλω θα ηθελα και εγω να μαθω την απαντηση στην ερωτηση που εκανε η κοπελα!γινεται με τα προσπερματικα με αυτον τον τροπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πριν τρεις εβδομαδες ειδα κατι σταγονες αιμα...περιοδος δεν μου ηρθε εχω καθυστερηση μια μερα ποτε ξανα δεν μου εχει συμβει κ εχω ολα τα παραπανω συμπτωματα,γινετε να ειμαι εγκυος με προφυλαξη;βοηθεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  23. koritsia giasas ego eixa periodho prin 10 meres ' prin 5 meres eidha mia stagona aimatos kai parakseneytika exo hdhh 1 korh ayth th stigmh dhen niotho etoimh gia allo alla exo kati symptomata opos thn proth moy egkymosinh anakatosoures kai ponokefalo .genika prosxo ' lete na eimai eguos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερα!! Θελω να σας μιλησω για την κορη μου και οχι για εγκυμοσυνη! Η κορη μου στο εσωρουχο της ειδε κατι καφε..Υπεθεσα οτι της ηρθε η περιοδο!!!Της εδωσα σερβιετακι και μετα ομως το απογευμα μου ειπε οτο γεμισε το σερβιετακι της με αιμα!! Της εδωσα σερβιετα!Την επομενη μερα ειχε κανονικα! Την 2η μερα δεν ειχε τιποτα!4η μερα ειναι και μοναχα που και που καφε κι σπανια ελαχιατες σταγονες αιμα!! Τι γινεται;; μηπως επειδη ειναι η πρωτη φορα που αδιαθετησε;;; Με τον γιατρο μου ντρεπομαι να μιλησω! Διοτι δεν νομιζω οτι αξιζει!! 3 κορες εχω σε καμια δεν εχει συμβειιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό θα ήταν να τηλεφωνήσεις στο γυναικολόγο σου (αν δεν το έχεις κάνει ακόμη) και να μην κάνεις υποθέσεις μόνη σου, ούτε να περιμένεις απαντήσεις από το internet. Με αυτά τα πράγματα δεν παίζουμε.. Και εδώ μιλάμε για την υγεία του παιδιού σου..
      Με εκτίμηση

      Διαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. να ρωτησω και εγω κατι....πριν απο 6 μερες βρεθηκα με τον συντροφο μου αλλα δν καναμε τπτ προσπαθησε να τοποθετησει το πεος τ στον κολπο μου απλως εγω δν τον αφηνα...και μετα απο μια μερα αρχιζε και πονουσε η κοιλια μου κατω κατω ...την μια ποναει την αλλη οχι και αυτο συμβαινει εδω και 5 μερες ..δν εχω ζαλαδες ή κανενα αλλο συμπτωμα εγκυμοσυνης ....πρεπει να ανυσηχω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλησπερα !!! θα ηθελα να κανω την εξης ερωτηση δεν ειχα σταθερο κυκλο αλλα τωρα εχει 3 φορεσ που εχω αδιαθετησει τισ ιδιεσ ημερομηνιεσ και πριν απο λιγεσ μερεσ πριν την αναμενομενη ημερομηνια ειχα λιγα ροζ πολθ λιγα και μετα χαθηκαν και μετα απο λιγεσ μερες πιο συγκεκριμενα 3σ μερεσ πριν την αδιαθεσια ειχα λιγο αιματακι και πολθ κατουριμα και λιγοσ πονοσ χαμηλα σαν να ειχα πολυ κατουριμα και να τα κρατουσα ενω στην ουσια ηταν πολυ λιγο ... και δεν εχς αδιαθετησει ακομα τι ειναι ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. geia sas... simera kanonika eprepe na adiathetisw. prospathume edw k poli kairo gia na meinw egkios. omws den ta exume kataferei akoma. alla afton ton mina exw ponus k priximo sto stithos poli perissotero apo oti sinithws. panta afto to pathainw 2-3 meres prin adiathetisw k den ponaw k poli. Twra omws aftus tus ponus k to priximo to exw 2 evdomades prin apo tin mera pu kanonika tha adiathetusa! afto mu dinei elpides? i einai fisiko na ponaw k na exw priximo toso kairo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. kalispera... loipon akouste ti mou symvainei, perimena 16/5 k mou ithre (periodos) 6/6 kafe skouro aima...gia mia mera stamatise k meta mou skanairthe gia akoma mia mera,mou stamatise k gia mia mera eixa pono xamila deksia.se kathe periodo mou exo 5 me 6 meres polu aima..paralilla zalizomai exo simera tsouksimo stois thules.! pote ton telaiyteo xrono pou kano eleytero sex den eixa stathero koiklo.ti mou simvennei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια σας , θα ηθελα να σας κανω μια ερωτηση ...Η κοπελα μου ειχε περιοδο στις 7/10 και τελειωσε στις 13 ....Ηρθαμε σε επαφη δυστηχως χωρις προφυλαξη, αλλα χρησιμοποιησαμε την μεθοδο του τραβηγματος...Λενε οτι τα προσπερματικα υγρα ειναι κ αυτα γονιμα υπαρχει περιπτωση γονιμοποιησης, 3 μερες αμετα αφου τελειωσει η περιοδος. Επισης την επομενη μερα η κοπελα μου εμφανισε κατι καφε υγρα..ειναι απο την εμφυτευση? η επειδη τραυματιστηκε? Δεν το ειχε ξανακανει με κανεναν απλα δεν ειχε παρθενικο υμενα επειδη εσπασε με δαχτυλο..αν εχει γινει εμφυτευση πως μπορω να το αποτρεψω.. σας παρακαλω πολυ μια συντομη απαντηση γτ ειμαστε κ οι 2 16 και δν θελουμε να συμβει κατι τετοιο ...ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπαρχει περιπτωση γονιμοποιησης 3 μερες μετα αφου τελειωσει η περιοδος?

      Διαγραφή
  31. Γεια σας , θα ηθελα να σας κανω μια ερωτηση ...Η κοπελα μου ειχε περιοδο στις 7/10 και τελειωσε στις 13 ....Ηρθαμε σε επαφη δυστηχως χωρις προφυλαξη, αλλα χρησιμοποιησαμε την μεθοδο του τραβηγματος...Λενε οτι τα προσπερματικα υγρα ειναι κ αυτα γονιμα υπαρχει περιπτωση γονιμοποιησης, 3 μερες αμετα αφου τελειωσει η περιοδος. Επισης την επομενη μερα η κοπελα μου εμφανισε κατι καφε υγρα..ειναι απο την εμφυτευση? η επειδη τραυματιστηκε? Δεν το ειχε ξανακανει με κανεναν απλα δεν ειχε παρθενικο υμενα επειδη εσπασε με δαχτυλο..αν εχει γινει εμφυτευση πως μπορω να το αποτρεψω.. σας παρακαλω πολυ μια συντομη απαντηση γτ ειμαστε κ οι 2 16 και δν θελουμε να συμβει κατι τετοιο ...ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...